U travagliu di u futuru


Nota di l’editore: In 2020, una Task Force MIT hà pruduttu un cumpletu rapportu nantu à u travagliu di u futuru. Da tandu, a pandemia glubale hà avutu un effettu significativu nantu à u travagliu è l’imprese, dendu l’impetu per U travagliu di u futuru, da i stessi autori. U libru, da quale l’estrattu seguente hè adattatu, serà publicatu da MIT Press u 25 di ghjennaghju di u 2022.

Una decina d’anni fà, i telefoni cellulari putenti eranu sempre una novità, i vitture senza cunduttore ùn anu mai vistu nantu à e strade pubbliche, è l’urdinatori ùn anu micca ascoltu e conversazioni o rispondenu à e dumande parlate. A pussibilità di robots chì piglianu un impiegu pareva luntanu, salvu per una linea di assemblea o duie. Ma cum’è e capacità emergenti di a robotica è di l’intelligenza artificiale cuminciaru à catturà i tituli è l’imaginazione pupulare, i circadori è i cummentatori cuminciaru à avvistà chì i travaglii pensati longu per esse immune à l’automatizazione – quelli chì esigenti sapè fà, ghjudiziu, creatività è sperienza stagionata – puderianu esse prestu megliu realizatu. da machini. I citadini di i paesi industrializati anu pigliatu a nota, reagendu cù una trepidazione crescente.

A nostra ricerca ùn hà micca cunfirmatu a visione distopica di i robot chì portanu i travagliadori fora di i piani di a fabbrica o l’AI rende superflua a cumpetenza umana è u ghjudiziu. Ma hà scupertu qualcosa ugualmente pernicious: in mezu à un ecosistema tecnologicu chì furnisce una produttività crescente è una ecunumia chì genera assai impieghi (almenu finu à a crisa di covid-19), avemu trovu un mercatu di u travagliu in u quali i frutti sò distribuiti cusì inegualmente, cusì inclinati versu. a cima, chì a maiuranza di i travagliadori anu tastatu solu un picculu pezzu di una vasta racolta.

Per a maiò parte di i travagliadori di i Stati Uniti, a trajectoria di a crescita di a produtividade divergeva da a trajectoria di a crescita di u salariu quattru decennii fà. Stu disaccoppiamentu hà avutu cunsequenze ecunomiche è suciali disgraziate : impieghi pocu pagati è insicuri tenuti da i travagliadori chì ùn sò micca sculari ; bassu tassi di participazione in a forza di travagliu; mobilità ascendente debule à traversu generazioni; è e disparità razziali suppurtate in i guadagni è l’impieghi chì ùn anu micca migliuratu sustancialmente in decennii. Mentre chì e novi tecnulugii anu cuntribuitu à questi risultati poveri, questi risultati ùn eranu micca una cunsequenza inevitabbile di u cambiamentu tecnologicu, o di a globalizazione, o di e forze di u mercatu. Pressioni simili da a digitalizazione è a mundialisazione anu affettatu a maiò parte di i paesi industrializzati, ma i so mercati di u travagliu sò andati megliu.

Sapemu chì a storia è l’ecunumia ùn mostranu micca cunflittu intrinsicu trà u cambiamentu tecnologicu, u pienu impiegu è l’aumentu di i guadagni. L’interazzione dinamica di l’automatizazione di u travagliu, l’innuvazione è a creazione di novu travagliu, mentre chì sempre disruptive, hè una fonte primaria di produttività crescente. L’innuvazione migliurà a quantità, a qualità è a varietà di u travagliu chì un travagliadore pò fà in un tempu determinatu. Questa produttività crescente, à u turnu, permette di migliurà i standard di vita è u fiorente di l’impegni umani.

Quandu l’innuvazione ùn riesce à guidà l’opportunità, però, genera una paura di l’avvene : u suspettu chì u prugressu tecnologicu, ancu s’ellu rende u paese più riccu, minacciarà numerosi mezzi di sussistenza. Sta paura esige un prezzu altu: divisioni pulitiche è regiunale, sfiducia di l’istituzioni, è sfiducia di l’innuvazione stessa. In a pulitica di i Stati Uniti, un abissu crescente trà i “avè” è i “non avè” hà guidatu un scisma naziunale più profondu nantu à cumu a sucetà deve risponde à i bisogni di quelli chì si trovanu in u fondu di a scala ecunomica.

A sfida cintrali davanti – in verità, u travagliu di u futuru – hè di avanzà l’opportunità di u mercatu di u travagliu per scuntrà, cumplementà è furmà l’innuvazione tecnologica. Questa spinta richiederà innuvà in e nostre istituzioni di u mercatu di u travagliu mudernizzandu e lege, pulitiche, norme, urganisazioni è imprese chì stabiliscenu e “règuli di u ghjocu”.

L’impatti di u mercatu di u travagliu di e tecnulugia cum’è l’AI è a robotica piglianu anni per sviluppà. Ma ùn avemu micca tempu per sparghje in a preparazione per elli. Sì sti tecnulugii sò dispiegati in l’istituzioni di u travagliu di l’oghje, chì sò stati pensati per l’ultimu seculu, videremu effetti simili à quelli manifestati in l’ultimi decennii: pressione discendente nantu à i salarii è i benefici, è un mercatu di travagliu sempre più bifurcatu.

Custruì un futuru di travagliu chì raccoglie i dividendi di l’automatizazione chì avanza rapidamente è l’urdinatori sempre più putenti ponu furnisce opportunità è sicurezza ecunomica per i travagliadori. Per fà quessa, duvemu favurizà l’innuvazioni istituzionali chì cumplementanu u cambiamentu tecnologicu.

A sfida cintrali davanti – in verità, u travagliu di u futuru – hè di avanzà l’opportunità di u mercatu di u travagliu per scuntrà, cumplementà è furmà l’innuvazione tecnologica.

Longu prima di a disrupzione pandemica, a nostra ricerca nantu à u travagliu di u futuru hà dimustratu quantu in u nostru paese ùn riescenu à prosperà in un mercatu di travagliu chì genera assai impieghi ma poca sicurezza ecunomica. L’effetti di a pandemia l’hanu resu ancu più viscerale è publicamente chjaru: malgradu a designazione ufficiale di parechji travagliadori bassu pagati cum’è “essenziali”, anu patitu e cundizioni di travagliu più risicate in fronte à covid-19, postu chì a maiò parte di i so travaglii ùn ponu micca. esse fattu à distanza.

Qualchidunu prevede chì i robots ripiglià prestu quelli roli, anche se pochi anu da data. Altri vedenu u rolu indispensabile di a flessibilità umana, postu chì hè l’adattabilità umana, micca macchina, chì ci hà permessu di riurganizà u travagliu nantu à a mosca durante a pandemia. Ancora altri vedenu covid-19 cum’è un avvenimentu di furzà l’automatizazione – una forza catalitica chì tirarà e tecnulugia da u futuru à u presente mentre imparemu à implementà macchine in travaglii chì l’omu ùn ponu micca fà in modu sicuru. Tuttavia, l’effetti di covid-19 nantu à a tecnulugia è u travagliu durà assai oltre a pandemia, instigendu cambiamenti chì ponu pare assai sfarente di ciò chì qualcunu hà imaginatu in 2018.

Altre forze anu ancu sbulicatu e visioni di u futuru di u 2018, cumpresa a ruptura trà e duie ecunumie più grandi di u mondu è una crescita di turbulenza pulitica è populismu ecunomicu chì culminò in l’attaccu viulente à u Capitoliu di i Stati Uniti in seguitu à l’elezzioni di u presidente Joe in u 2020. Biden. Queste pressioni rimodellanu l’alleanza, rompenu è riurganizzanu e rilazioni cummerciale glubale, è stimulanu novi forme di guerra cibernetica, cumprese a disinformazione, l’spionamentu in scala industriale è a cumprumissu elettronicu di l’infrastruttura critica. I Stati Uniti è a Cina avianu attritu prima, ma nunda cum’è a frattura chì hè avà accaduta. Ciò chì hà iniziatu cum’è una guerra cummerciale hè diventatu in una guerra tecnologica. L’approcciu tutale di u guvernu di a Cina per affruntà i principali scopi industriali è tecnologichi pone una sfida competitiva per l’economie occidentali, chì tipicamente adoptanu un approcciu decentralizatu, spessu guidatu da l’affari. Resta da vede se l’attenzione di a Cina nantu à a dominazione guidata da u guvernu di l’accumulazione di dati rende progressi tecnologichi oltre a creazione di strumenti putenti per u monitoraghju è u cuntrollu di a so propria populazione.

U scontru cù a Cina si sferisce in l’ecunumia è minaccia di ostaculi l’innuvazione, chì emerge sempre più da i paesi di u mondu cum’è i ricercatori collaboranu à traversu e fruntiere è i fusi orari. Cumu pudemu assicurà chì i prugressi tecnologichi, ogni volta chì venenu, rendenu una prosperità chì hè largamente spartuta? Cumu ponu i Stati Uniti è i so travagliadori cuntinuà à ghjucà un rolu di primura in l’invenzione è a furmazione di e tecnulugia è a cugliera di i benefici?

Nisuna evidenza storica o cuntempuranea convincente suggerisce chì i progressi tecnologichi ci guidanu versu un futuru senza travagliu. À u cuntrariu, anticipemu chì in i prossimi dui decennii, i paesi industrializati averà più aperture di travagliu chè i travagliadori per riempilli, è chì a robotica è l’automatizazione ghjucà un rolu sempre più cruciale in chjude queste lacune.

Avanzati spettaculari in l’informatica è a cumunicazione, a robotica è l’IA, rimodellanu l’industrii diversi cum’è l’assicuranza, u retail, l’assistenza sanitaria, a fabricazione, a logistica è u trasportu. Ma avemu osservatu ritardi di tempu sustanziali, spessu à a scala di decennii, da a nascita di una invenzione à a so larga cummercializazione, l’assimilazione in i prucessi di cummerciale, l’adopzione generalizata è l’impatti nantu à a forza di travagliu. I roboti industriali novi sò stati lenti à passà in imprese chjuche è mediu, per esempiu, è i veiculi autonomi ùn anu ancu esse implementati à grande scala. Infatti, l’effetti più prufondi di u mercatu di u travagliu di a nova tecnulugia chì avemu trovu eranu duvuti menu à a robotica è l’IA chè à a diffusione cuntinuu di tecnulugia di decennii (ancu assai migliurate) cum’è l’internet, l’informatica mobile è nuvola, è i telefoni cellulari.

Questa scala di tempu di u cambiamentu tecnologicu furnisce l’uppurtunità di fà e pulitiche artighjanali, di sviluppà e cumpetenze è di fomenta l’investimenti per furmà in modu constructivu a trajectoria di u cambiamentu versu u più grande benefiziu suciale è ecunomicu.

Chì serà necessariu di rinfurzà è rifocalizà l’istituzioni è e pulitiche di i Stati Uniti per creà a prosperità cumuna chì hè pussibule se simu disposti à fà i cambiamenti necessarii ?

Cuminciamu à guardà cumu i travagliadori sò furmatu per fà a so strada in una ecunumia chì cambia rapidamente. Per permette à i travagliadori di stà produttivi in ​​un locu di travagliu in evoluzione continua, ci vole à abilitalli à amparà novi cumpetenze in tutte e tappe di a vita – in e scole primarie è secundarie, in i prugrammi prufessiunali è universitarii, è in i prugrammi di furmazione per adulti in corso. U sistema distintivu di i Stati Uniti per a furmazione di u travagliu hà difetti, ma hà ancu virtù uniche. Per esempiu, offre numerosi punti d’ingressu per i travagliadori chì puderanu vulerà rimodulà i so percorsi di carriera o avè bisognu di truvà un novu travagliu dopu un licenziamentu. Argumentemu chì i Stati Uniti anu da investisce in istituzioni educative è di furmazione esistenti è innuvà per creà novi mudelli di furmazione per rende u sviluppu di e cumpetenze in corso accessibile, impegnativo è costu-efficace.

Ma ancu i travagliadori ben furmati è motivati ​​anu bisognu è meritanu un sensu di sicurità basica. L’aumentu di a produtividade di u travagliu ùn hè micca traduttu in grandi aumenti di i rivenuti perchè l’istituzioni è e pulitiche di u mercatu di u travagliu sò caduti in disrepair.

Nazioni pari da Svezia à Germania à Canada anu affruntatu e stesse forze ecunomiche, tecnologiche è glubale cum’è i Stati Uniti, è anu avutu una crescita ecunomica ugualmente forte, ma anu furnitu risultati megliu per i so travagliadori. Ciò chì distingue i Stati Uniti sò cambiamenti istituzionali specifichi è scelte di pulitica chì ùn anu micca sbulicatu, è in certi casi magnificate, e cunsequenze di sti pressioni nantu à u mercatu di u travagliu.

I Stati Uniti anu permessu à i canali tradiziunali per a voce di i travagliadori à atrofia senza favurizà e novi istituzioni o rinforzà quelli esistenti. Hà permessu à u salariu minimu federale di retrocede à quasi irrilevanza, calendu u pianu sottu à u mercatu di u travagliu per i travagliadori pocu pagati. Hà abbracciatu una espansione guidata da a pulitica di u cummerciu liberu cù u mondu in via di sviluppu, u Messicu è a Cina in particulare, chì hà risuscitatu u redditu naziunale aggregatu, ma ùn hà micca riesciutu à affruntà e perdite d’impieghi risultanti è i bisogni di ricuperazione di i travagliadori spustati da queste pulitiche. .

Nisuna evidenza suggerisce chì sta strategia di abbraccià a crescita mentre ignurà a situazione di i travagliadori di u rangu hà pagatu per i Stati Uniti. A dirigenza di i Stati Uniti in a crescita è l’innuvazione hè di longa data – u paese hà guidatu u mondu in tuttu u XXu seculu, è in particulare in i parechji decennii immediatamente dopu a Siconda Guerra Munniali – mentre chì e malatie di u mercatu di u travagliu documentate quì sò recenti. Questi fallimenti ùn sò micca inevitabilmente seguitu da l’innuvazione o custituiscenu costi chì vale a pena pagà per ottene l’altri benefici ecunomichi chì apparentemente furniscenu. Pudemu fà megliu.

Ricunniscenza di a centralità di i boni impieghi per u benessiri umanu è a centralità di l’innuvazione per a creazione di boni impieghi ci porta à dumandà cumu pudemu sfruttà l’investimenti in l’innuvazione per guidà a creazione di l’impieghi, accelerà a crescita, è scuntrà e sfide cumpetitive crescente.

L’investimenti in l’innuvazione allarganu a torta ecunomica, chì hè cruciale per affruntà i sfidi posti da una ecunumia globalizzata marcata da una feroce cumpetizione tecnologica. In tuttu i nostri studii, avemu trovu tecnulugii chì eranu risultati diretti di l’investimentu federale di i Stati Uniti in ricerca è sviluppu annantu à u seculu passatu è più longu: l’internet, semiconduttori avanzati, AI, robotica è veiculi autonomi, per citarà uni pochi. Questi novi beni è servizii generanu novi industrii è occupazioni chì esigenu novi cumpetenze è offrenu novi opportunità di guadagnu. I Stati Uniti anu un record stellare di sustegnu à l’innuvazioni chì l’invintori, l’imprenditori è i capitali creativi implementanu per sustene è creà novi imprese.

Aduttà a nova tecnulugia crea vincitori è perdenti è continuerà à fà. A ricerca di l’input da tutte e parti interessate – cumpresi i travagliadori, l’imprese, l’investitori, l’urganisazioni educative è senza prufittu, è u guvernu – pò minimizzà i danni è maximizà i benefici per l’individui è e cumunità è aiutanu à assicurà chì u mercatu di u travagliu di u futuru offre vantaghji, opportunità è un misura di sicurità ecunomica à tutti.



Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *